piątek, 3 kwietnia 2009

Analiza stron w budowie strategii marketingowej strony

Ostatnio na naszym rynku ukazała się książka, która pozwoli nam ułatwić ułożenie strategii e-marketingowej naszej strony lub witryny internetowej. Odpowiada na poniższe dylematy.

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Jeśli Cię interesuje publikacja więcej tutaj.

Brak komentarzy: