Od jakiegoś dłuższego czasu pewną popularnością cieszą się serwisy i grupy społecznościowe działające na zasadzie networkingu. Np. Goldenline.pl, LinkedIn.com, MySpace. Cechą wspólną takich serwisów jest to, że grupują osoby o pewnym profilu. Możesz więc wykorzystać to do swoich celów w prowadzeniu e-biznesu lub swoich stron www. Z reguły prowadząc biznes staramy się dotrzeć do maksymalnej liczby użytkowników. Na początku jest to być może dobra strategia, ale tak naprawdę później liczy się przede wszystkim grupa dedykowanych użytkowników o interesującym dla nas profilu. W końcu jeśli prowadzimy serwis wędkarski to lepiej mieć 300 wędkarzy, którzy korzystają z naszego serwisu regularnie niż 1200 jednorazowych wejść.
Prowadząc dedykowaną stronę, blog, serwisy dedykowany jakiemuś tematowi możesz wykorzystać serwisy społecznościowe reklamować swoją stronę. Ale ostrożnie by nie być oskarżony o spam. Możesz udzielać się na stronach i forach podpiętych na takich stronach. Ważne jest by być sobą. Zaangażuj swoją grupę docelową dzięki temu.
Ale wszystko zależy od Ciebie !
wtorek, 24 czerwca 2008
Wykorzystywanie grup społecznościowych
Autor: e-biznes24 o 19:32
Etykiety: Optymalizacja, Pierwsze kroki w e-biznesie.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz