wtorek, 11 listopada 2008

Program partnerski Onepress

Ostatnio znów zamówiłem książkę z wydawnictwa Onepress. No i złapałem się na tym, że właściwie oprócz allegro jest to moje najczęstsze miejsce zakupów książek. Właściwie nie dziwi mnie to, ponieważ książki tam oferowane są książkami światowego formatu. Poza tym codziennie jedna książka jest sprzedawana z upustem 20%. Następnym plusem przynajmniej ważnym dla mnie jest to, że można płacić kartą kredytową (i w ten sposób zbieram jakieś tam dodatkowe punkty) oraz nie płaci się nic za zwykła przesyłkę.

Stwierdziłem więc, że skoro regularnie tam kupuję to warto się zapisać do programu partnerskiego i mieć parę złotych z powrotem w kieszeni. Chociaż z drugiej strony nie tak szybko wypłacę sobie pieniążki, ponieważ prowizja to 5% a próg wypłaty to 50zł. Więc musiałbym kupić książek za 1000 zł. No ale ja tam cierpliwy jestem. Czytam sporo więc mogę poczekać.

A tak swoją drogą mają w ofercie też książki o prowadzeniu e-biznesu. Zachęcam do poszerzania horyzontów.

Brak komentarzy: